Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

dinsdag 23 augustus 2011

23 augustus 2011

het is al weer een tijdje geleden dat ik heb geschreven dus wordt het tijd voor een nieuwe post
vorige week maandag en dinsdag heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan
woensdag zijn we naar de mall geweest
en ook donderdag heb ik weer vrij weinig gedaan
vrijdag zijn we naar howe caverns geweest,
we zouden eigenlijk naar de niagara falls gaan, maar omdat het slecht weer zou worden en omdat nog niet alles was geregeld met de visa's, zijn we daar heen geweest
howe caverns zijn grotten, die al super oud zijn
er was ook een meer/rivier erin, waar we met de boot over gingen, we konden alleen niet ver want er was een waterval en daar kon je niet vanaf,
misschien maar beter ook
het was wel echt suuuper koud en wij liepen rond in onze shorts,
niet zo een goed idee
foto's komen later wel want ik heb geen zin om naar boven te lopen om mn usb te pakken en weer terug te lopen, de foto's hier op zetten enzo, dus dat komt later
je hebt nu in ieder geval een beetje een idee wat je bij howe caverns moet voorstellen, grotten en water
daarna gingen we pizza eten, echt die pizza's zijn niet normaal groot
en ze eten dan niet alleen pizza
ze eten ook breadsticks, die zijn wel echt super lekker trouwens
ook eten ze chickenwings en salade erbij,
dat hadden wij niet gedaan, maar echt het is veel
sinds vrijdag heb ik ook een nieuwe kamergenoot, sonia, uit rome, italie
ze is wel super aardig alleen beetje jammer dat ik nu een kamer moet delen, maar het is oke
zaterdag had ik wentelteefjes gemaakt, hier noemen ze het french toast, maar het is hetzelfde en ze vonden het lekker dus dat is goed
daarna zijn we naar het strand geweest, alleen maar voor 2 uurtjes ofzo, want het was echt te warm en we gingen pas best laat, rond 4 uur ofzo en we hadden 's avonds een chocolate party, dus moesten we wel op tijd terug zijn
's avonds was dus de chocolate party, echt super lekker en het was ook leuk
er was ook een nederlandse vrouw, ze woont in amerika sinds ze 3 is, maar kan nog wel nederlands praten dus dat was echt super grappig
zondag zijn we eerst naar de kerk geweest
en daarna gingen we naar de mall, alweer, met cecilie, uit denemarken en sonia
ook met max, uit duitsland en matthias, uit zwitserland,
maar die hebben we gedumpt en zijn met zn 3e gaan shoppen
daar hebben we de rest van de dag door gebracht, volgens mij kom ik daar best vaak, maar dat maakt niet uit
en gistere begonnen de try outs, en die zijn best zwaar
ik ga proberen in het volleybal team te komen, hopen dat het lukt
mijn try outs zijn van 9 tot 10 en van 1 tot 3
gistere had ik die van 9 tot 10 gemist omdat ik eerst mijn physicals moest halen,
dat was eigenlijk alleen even bij de dokter langs gaan om te kijken of  mn ogen en mn rug goed zijn, ze luisteren naar je hart en ze meten je lengte en ze wegen je, that's it, maar je moest dat hebben gedaan anders mag je niet sporten
dus toen was ik niet op tijd voor de try outs, maar dat was niet zo erg
van 1 tot 3 hadden we try outs in de gym zaal,
waar we eerst rondjes moesten rennen, daarna moesten we met een bal wat volleybal dingen doen, serveren en allemaal volleybal 'spelletjes' voor de bal over het net te krijgen en goed te slaan enzo
op het einde moesten we weer rennen
toen ik thuis was had ik samen met sonia dinner gemaakt, spaghetti, natuurlijk, want het is een italiaan en voor dessert hadden we brownies gemaakt
gelukkig vonden ze het lekker
daarna zijn we nog even naar de mall geweest, want ik had sport kleren nodig
daar heb ik 2 sport shorts gekocht, want ik had er maar een en aan gezien ik hier elke dag moet sporten zal ik er wel meer nodig hebben
ik ben nu klaar met het eerste deel van de try outs,
van 9 tot 10 zijn we buiten aan het trainen
eerst moesten we een mile rennen, dat is 4 keer het trackfield
daarna moesten we 3 keer de trappen op en neer rennen, alleen het is niet 1 trap, nee het zijn 4 trappen
toen we daar klaar mee waren moesten we stretchen en sit ups doen
en als laatste moesten we nog 3 keer 100 meter sprinten
over ongeveer een uur moet ik weer terug naar school voor het andere deel van de try outs
ik denk dat dat weer het zelfde is als gistere,
we zullen zien

i'll see you soon,

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten