Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

maandag 15 augustus 2011

15 augustus 2011

weer een week voorbij,
en al bijna een maand in amerika!
het gaat toch best snel.
dit weekend heb ik het echt heel druk gehad,
donderdag avond kwam ik terug van een weekje logeren bij een andere iec,
toen heb ik snel mijn was gedaan en daarna gingen we naar kamp voor de verjaardag van paul.
vrijdag heb ik mijn tas in gepakt en nog wat dingetjes gedaan, en daarna gingen we naar long island.
het was echt een hele lange reis
vrijdag avond was het eerst 4 uur naar een plek, kwartier van nyc, geen idee waar het was, het was wel midden tussen de bergen enzo, wel echt heel mooi.
mijn host mom moest daar een second home visit doen, en omdat het zover rijden was en we de volgende dag toch daar in de buurt moesten zijn, konden we daar blijven slapen.
er was een italiaanse jongen en een japans meisje, echt super grappig want die japanners praten echt heel grappig.
daar hebben we nog even een tijdje mee gepraat, maar we waren er pas rond 10 uur en we moesten de volgende dag al rond 8 uur weg, dus zijn we vroeg naar bed gegaan.
we sliepen met zn 4e in een tent, het was echt verschrikkelijk want ik lag eigenlijk gewoon op de grond en het was best koud, gelukkig had ik een dikke slaapzak.
en ik had een kussen van binnen meegenomen, de rest had geen kussen.
de volgende ochtend werden we rond 7 uur/half 8 wakker gemaakt en gingen we ontbijten, en het ontbijt was pannekoeken en brownies, lekker ontbijt haha.
rond 8 uur gingen ze fietsen in manhattan en gingen wij naar het strand.
het was echt super warm, en ik had mijn bikini niet bij, want die was ik vergeten, wat niet zo slim was, ook had ik geen zonnebrand dus nu zie je heel mn kleren omdat ik verbrand was.
niet heel erg gelukkig, maar je ziet het wel.
daarna gingen we naar seldon, een stadje een uur van nyc, waar het feest was.
er waren echt heel veel exchange students, uit spanje, japan, taiwan, denemarken, duitsland, oostenrijk, zwitserland en ik uit nederland dan.
er was een bbq, met echt heel veel eten, niet normaal
het was wel echt super gezellig, en er waren ook nog 2 mensen die ik kende van kamp, ines en felix, dus was echt super leuk.
daar bleven we ook slapen, omdat we vanuit daar anders 's nachts terug moesten rijden, en het is heel lang dus konden we daar blijven.
ines en felix bleven ook slapen, ze wonen in hetzelfde stadje dus gingen we snel even hun spullen ophalen omdat ze die niet bij hadden.
we hebben de hele avond buiten bij het kampvuur gezeten en daarna zijn we naar binnen gegaan omdat het koud werd.
daar hebben we nog tot 2 uur ofzo zitten praten, en toen waren we echt moe dus gingen we slapen
alleen we moesten op de grond slapen omdat de rest de banken had ingepikt.
we konden deze keer wel uitslapen, dat is wel een stuk beter
toen we wakker werden moesten we onze spullen inpakken en hebben we snel wat gegeten en gingen we terug naar huis.
het was echt super lang, ik denk dat we wel 7 uur in de auto hebben gezeten.
eigenlijk zouden we nog wat gaan doen die dag, maar het regende de hele dag dus zijn we gewoon terug gereden.
toen we terug waren gingen we bij wegmans (een hele grote winkel) wat eten en daarna naar huis
ik was echt super moe dus ben best vroeg gaan slapen
vandaag is er niet veel te doen, het regent dus kan niet naar buiten, nja kan wel maar dan wordt ik nat, vrij weinig zin in.
de rest van de week heb ik ook nog geen idee wat ik ga doen
ik denk dat ik deze week naar school moet voor mijn rooster enzo, want volgende week zijn de try outs.
ik ga even kijken of er iets te doen is deze week
 


long island beach



i'll see you soon,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten