Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

dinsdag 2 augustus 2011

2 augustus 2011

En het is al augustus
het is al een tijdje geleden dat ik heb geblogd,
maar ik ging van kamp naar mn gast gezin, dus had niet zo veel tijd
en mn laptop is kapot gegaan in het vliegtuig, dus nu moet ik de computer hier gebruiken en ik wil ook niet de hele tijd achter de computer zitten
de reis ging goed, ik was gelukkig met 2 andere, dus hoefde niet alleen
we hadden geen vertraging dus waren mooi op tijd
toen we aan kwamen op het vliegveld kwamen onze RC en IEC ons ophalen
eerst moesten we een nachtje bij onze IEC slapen omdat ons gastgezin naar een bruiloft moest
eigenlijk heb ik de hele tijd geslapen want ik was super moe, had meer dan 24 uur niet geslapen dusja
de dag daarna werden we opgehaald door onze gastmoeder, en moesten we op bezoek bij een andere exchange studend, dat was wel leuk want ik kende die al van kamp
daarna zijn we naar het huis gegaan, het is een heel groot mooi huis
het gastgezin is ook super aardig
ik heb mn eigen kamer, eigenlijk is de kamer van elizabeth, maar nu slaap ik erin
gistere hebben we niet veel gedaan, 'savonds zijn we naar de softball wedstrijd van erica geweest
het is echt mooi weer hier en het is ook een super mooie plek
ik vind het alleen wel moeilijk nu omdat ik niemand ken hier enzo
en school begint pas 7 september, dus dat duurt nog wel even
maar iedereen zegt dat als school begint de tijd super snel gaat en dat het dan helemaal goed komt
dus nog maar een maandje wachten dan
ik heb geen idee wat we vandaag gaan doen en de rest van de week ook niet trouwens
ik weet wel dat we in de vakantie nog een keer naar de niagara falls gaan, super leuk
alleen we moeten eerst wachten tot de andere exchange student van onze IEC komt, maar die kwam volgens mij deze week ergens
ik hoop dat ik veel kan doen nu in de vakantie want beetje hier rondhangen vind ik maar niks
ik ga nu maar weer stoppen want anders zit ik weer te lang achter de computer en ja dat wil ik ook niet

i'll see you soon,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten