Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

donderdag 28 juli 2011

28 juli 2011

En we zijn weer 5 dagen verder
ik heb niet echt veel tijd gehad om te bloggen, want we hebben het zo druk hier
dus even een snelle update vanaf 5 dagen geleden
veel dingen weet ik niet meer omdat we hier gewoon zo veel doen
zondag hebben we niet heel veel gedaan, eerst hadden we gewoon class en daarna wat activiteiten
maandag hadden we ook weer gewoon class en 's avonds gingen we skaten
dat was echt super vet
het waren van die skates met 2 wielen voor en 2 wielen achter en echt heel irritant
op het begin lukte het niet echt en dan had je nog een paar van die spaanse gasten die denken dat ze grappig zijn en je dan gaan duwen waardoor je heel de tijd bijna valt, leuk
ook hadden ze daar een lasergame hal, waar je wel 4 dollar voor moest betalen maar dat vonden we niet zo veel dus we dachten hey we gaan lasergamen, alleen het was echt maar 5 minuten ofzo
dinsdag was mn verjaardag, ik heb echt een leuke dag gehad
bedankt voor de kaartjes trouwens, ik heb ze nog wel gehad
eerst hadden we zoals gewoonlijk ook weer gewoon class
tijdens homeroom kreeg ik een taart, die er echt lekker uit zag maar dat was hij niet
het cake achtige spul was wel te eten, maar de laag die er om heen zat moest een soort room voor stellen, maar het smaakte echt naar puur suiker dus dat heb ik niet opgegeten want t was echt vies
's avonds hadden we een volleybal toernooi, waar ik niet aan mee deed
maar we hebben wel gewonnen, niet dat we daar iets voor kregen maar oke
het was wel echt gezellig en iedereen had een shirt aan van zijn eigen klas
en omdat ik in kennedy west zit en kennedy een geel shirt heeft, heb ik een geel shirt met kennedy er op
je kan het niet goed zien, maar dat staat er dus op en er staat ook vanalles op geschreven maar dat kan je ook niet zien
woensdag gingen we een dagje naar new port
we moesten wel al super vroeg weg, maar het was het waard
toen we daar aan kwamen waren we met de bus naar het strand gegaan

dat strand dus, je ziet het niet heel goed, maar het is een strand het water was echt heel vies, geen idee wat het was maar er lag allemaal vies rood spul in, dus ik ben maar op het strand gebleven alleen je kon niet zonder schoenen over het zand lopen anders verbrandde je de onderkant van je voeten en ja dat deed echt heel zeer
we hebben bijna heel de tijd op het strand gelegen en rond half 3 zijn we terug gelopen omdat we nog even bij de winkels wouden kijken
eerst een hele tijd gelopen, alleen we konden geen winkels vinden
toen zijn we wat gaan eten, we moesten wel op tijd eten want we moesten om half 7 terug zijn bij de bus
we hadden gegeten in een pizzaria maar we konden geen pizza bestellen, vet raar maar dat kon alleen pas na half 6 ofzo
daarna zijn we terug gegaan naar de bus en hebben we 'savonds nog wat rond gehangen op de campus
vandaag hadden we, zoals gewoonlijk, weer class
tussen de middag zijn we wat gaan halen bij de dunkin donuts, want dat moesten we toch nog een keer proberen hier op de campus
's avonds was de talent show, er zaten echt super goeie tussen maar er was ook een meisje die echt niet kon zingen en iedereen lachte dr eigenlijk uit, best zielig maar ze voelde zich nogal goed en ze zag er ook vet raar uit
na de talent show hadden we nog wat tijd om rond te hangen
er was ook een ander kamp hier, en die hadden een waterspel ding ofzo met muziek en alles dus wij gingen daar kijken
alleen dan heb je weer van die spaanse gasten die denken dat ze grappig zijn en je dan helemaal nat gaan maken
dus toen waren we helemaal nat, en al mn kleren waren nat
ik hoop wel dat ze morgen droog zijn want ik moet mn koffer in gaan pakken
dat zou ik eigenlijk vandaag gaan doen maar ja, dat heb ik dus niet meer gedaan
echt raar, morgen is al de laatste dag van kamp
ik heb wel echt zin om naar mn gast gezin te gaan, maar toch vind ik het echt super leuk hier op kamp en wil ik niet weg
maar we hebben nog een dag te gaan
morgen hebben we eerst weer gewoon class, en 'savonds hebben we jaarboek presentatie en een dance
en we hebben geen curfew, dus dat is beter
maar iedereen gaat ook tussen 1 en 5 uur weg, dus veel slapen zal het wel niet worden
maargoed, ik ga nu dus wel slapen want ik zal morgen dus niet slapen

i'll see you soon,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten