Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

zondag 17 juli 2011

17 juli 2011

eerste dag op Bryant University,
het is echt waaaarm hier
en het is hier pas 10 uur
terwijl het daar al 4 uur is ofzo
dus das wel chill
de vlucht duurde efht lang, gelukkig konden we in ijsland stoppen
maar daar was t eten echt niet te eten
de 2e vlucht van ijsland naar boston was erger want die piloot kon echt niet vliegen, nja niet landen iig
we kwamen rond 7 uur aan, alleen we moesten echt nog suuper lang wachten op een paar van die zweedse mensen want die moesten ook met de bus mee
rond 11 uur waren we op de campus en het was nog steeds 22 graden dus dat is zeker goed
we hebben net ontbeten en ze hebben echt veel eten maar t is wel goed eten
vandaag hoeven we niks te doen dus we gaan straks beetje de campus ontdekken, want het is echt niet normaal groot
we gaan straks ook nog even zwemmen en zonnen enzo, het wordt vandaag 33 graden dus dat is zeker goed
we zitten hier ook dicht aan het strand alleen we mogen niet van de campus af volgens mij dus das wel jammer
de kamers zijn niet heel groot, maar dat maakt opzich niet uit
ik deel een kamer met een zweeds meisje, ze is wel aardig dus dat is goeed
nog niet iedereen is er, er komen volgens mij nog duitsers spanjaarden en mensen uit nieuw zeeland en australie en ook oostenrijk volgens mij?
ik ga weer even verder met socializen hier

i'll see you soon

xoxo

1 opmerking:

  1. mooi dat je het leuk hebt!
    lekker warm (:
    veel plezier nog met de campus ontdekken, hoeveel tijdsverschil zit er eigenlijk tussen nederland en amerika?

    xpuck

    BeantwoordenVerwijderen