Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

maandag 18 juli 2011

18 juli 2011

En het is al weer de 2e dag op bryantvandaag hebben we voor de eerste dag ' les'  gehad
niet dat het echt les was
het was een test maken waar je niks van kon snappen
we hebben ook een rondleiding gehad hier over de campus maar dat kan je echt nooit onthouden want t is veel te groot en ik weet zeker dat ik sws nog wel ga verdwalen
ik weet alleen de weg van mn kamer naar t eten omdat ik die elke dag 3 keer moet lopen
t eten is echt, apart en ja amerikaans
ze hebben serieus chemisch drinken ofzo ik weet niet wat t is maar t drinken is gifgroen en knaloranje en helemaal roze en rood en raar
het weer hier is wel goed,
nja gistere was t echt suuper warm en hebben we de hele dag gezont en gezwommen
vandaag was t ook nog steeds zo warm alleen nu regent het wel
binnen staat de airco echt veel te hard dus je hebt t echt koud binnen want iedereen loopt natuurlijk gewoon rond in korte broeken enzo omdat het echt warm is
er zijn wel echt veeeel duitsers
volgens mij was er 44% duits
dus dat is echt veel
voor de rest zijn er nog mensen uit norwegen, zweden, denenmarken, oostenrijk, spanje en die kunnen echt geen engels
de mensen uit nieuw zeeland en australie komen woensdag pas, geen idee waarom
ik heb mn gast broer nog niet gevonden hier maar ik weet dat hij klein en blond is
ik ga nog wel opzoek naar hem
vanavond hebben we een karaoke/dance ben&jerry party
hahaha, gratis ben&jerry's dus
ik ga nog even een keer foto's op mn laptop zetten maar daar heb ik nog niet echt tijd voor gehad
mijn kamer genoot wordt volgens mij echt gek van mij hahaha
ik ben binnen een kwartier wel echt 4 keer terug gemoeten naar mn kamer omdat ik gewoon alles vergeten was
we gingen dus onze paspoort enzo in een kluis leggen zodat je die niet kwijt kan raken,
maar eerst moest ik die dus gaan halen ene toen was ik mn sleutel vergeten en daarna een briefje en toen moest ik t weer terug brengen hahaha
maar ze is wel super aardig en ze komt uit zweden, die kunnen echt al veel beter engels
we gaan nu zo eten dus ik ga weer afsluiten

i'll see you later

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten