Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

donderdag 21 juli 2011

21 juli 2011

Dit gaat een lange blog worden want ik heb 2 dagen ofzo niet meer geblogd haha
maar ik heb nog een uur om dat te doen dus moet lukken
oke where to begin
dinsdag hebben we eerst gewoon les gehad en daarna hadden we allemaal activiteiten gedaan
we wouden american football gaan doen, maar dat ging niet door dus gingen we whifle ball doen
maar de bal ging kapot dus dat ging ook niet meer haha en hebben we maar niks gedaan
daarna gingen we cheerleaden dat was echt grappig
niet dat we daar echt veel hebben gedaan maar het was wel leuk
ook gingen we nog aerobics doen, nja t moest aerobics zijn maar dat deden we niet haha
we gingen zumba doen omdat dat leuker was ofzo ik wee thet niet maar het was wel leuk
ook gingen we bij aerobics nog andere dansen doen die ze hier allemaal doen dat was echt grappig haha
voor de rest hebben we die dag niet heel veel speciaals gedaan
woensdag hadden we eerst ook weer gewoon les maar daarna gingen we naar de mall
het was echt suuuper groot niet normaal
en ik zou nooit in amerika gaan shoppen want je wil alles kopen
de dingen hier zijn zooo anders maar echt zo veel leuker en ik wou echt alles kopen maar ja dat ging niet want ik had t geld niet en ik heb de ruimte niet meer in mn koffer
ik moet blijkbaar met het vliegtuig naar syracuse dus mn koffer mag niet te veel wegen
het enigste wat ik heb gekocht was een styletang want die had ik echt een nodig
en die kon nog wel in mn koffer vond ik
het is me dus goed gelukt om me in te houden hahaha
maar als ik eenmaal in syracuse ben en daar kan shoppen dan koop ik wel wat meer
ik heb wel echt kleren nodig want ik heb bijna geen kleren meer
ja ik heb t wel maar ze zijn of vies want ik heb ze al gedragen
of het zijn lange broeken en vesten enzo en die kan ik nu niet aan want dat is echt veel te warm
want t is veel te warm hier
alleen in de klas heb ik wel altijd een trui bij me want de airco staat hier echt veel te hoog
dus je moet die echt een bij je hebben
maar blijkbaar hebben ze dat hier in alle gebouwen dat de airco heel hoog staat
aan de ene kant wel fijn want dan is t koud als je buiten bent en je t warm hebt
maar het is wel iets te koud
maargoed
het was wel echt super leuk in de mall
en ze hadden een ben&jerry's winkel, waar ze echt super veel verschillende ijs dingen hadden en niet alleen ijs maar ook verschillende milkshakes van ben&jerry's ijs dus echt super lekker hahaa
vandaag hadden we weer gewoon les
na de lessen was er een meeting over je staat waar je heen gaat
het was wel leuk om meer te horen over je staat enzo
ook echt super grappig want vandaag waren die mensen van boston er dus om die meeting te doen
en toen we gingen lunchen gingen ze tegen ons praten
ze kende allemaal mn host moeder en ze zeiden dat dat echt suuper leuke familie was enzo dus dat is goeed
ook hadden we weer allemaal activiteiten
eerst gingen we de volleybal wedstrijd kijken
elke dag moet er een 'school' een toernooi doen
je hebt 4 verschillende 'scholen' en in die 'scholen' zitten weer 4 klassen en dan zit je in een van die klassen
ik zit in kennedy west, dus ik moet tegen kennedy west north & south volleyballen
alleen wij hoeven zondag pas gelukkig hahaha
we gaan wel elke ochtond joggen dus dat is best goed van ons vind ik
alleen het gaat hier wel berg op berg af dus het is best zwaar maar t is ook wel nodig met dat eten hier
morgen gaan we naar boston, daar heb ik echt zin in want t lijkt me echt super leuk
het is ook groot dus ik weet niet of ik t wel allemaal kan vindne
maar gelukkig ben ik nie talleen dus t moet wel lukken hahaha
ja dat was eigenlijk alles wat we de afgelopen 3 dagen hebben gedaan
ik schrijf snel weer over hoe boston was

i'll see you soon

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten