Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

zaterdag 6 augustus 2011

6 augustus 2011

even een foto dump van de afgelopen 3 weken, zoveel foto's heb ik er niet opgezet
ik heb een usb gekocht om al mn foto's op te zetten zolang ik mn laptop niet heb
dus moet goed komen hoop ik

Bryant University

Deel van de sportvelden

Sportveld

Sportveld

Sportveld

Boston

Boston

Boston

Harvard University

Harvard University

Harvard University

Harvard University

Harvard University

New Port beach

Homeroom teachter & Solange

Klas
Laatste avond

Skaneateles lake

Skaneateles lake

Skaneateles lake

Skaneateles lake

Zo, dat waren een paar foto's, wel genoeg hoop ik
morgen ga ik naar de bavarian fest en de rest van de week ga ik kamperen met julia, een andere iec en haar dochters
dus dat is super leuk!
en volgend weekend gaan we naar long island voor een feest, met andere ef studenten en daarna gaan we naar de hamptons
dus ik zal niet veel bloggen de komende week maar daarna zal ik weer een foto dump doen, want ik zal wel veel foto's hebben

i'll see you soon,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten