Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

vrijdag 12 augustus 2011

12 augustus 2011

De tijd gaat toch best snel, sneller dan ik had verwacht, ik ben hier al bijna een maand
deze week heb ik mijn week doorgebracht bij een andere iec, die had 2 dochters en een zwembad!
dus ik heb veel gezwommen deze week, en ik ben ook wel wat bruiner geworden dus dat is goed.
dinsdag zijn we naar een baseball game geweest van syracuse - buffalo en ik had een bal gevangen
mijn eerste baseball game en nu heb ik een bal, echt super vet
we hebben ook auto's gewassen want die 2 meisjes (britney & brandy) en hun buurmeisje (jenna) proberen geld te verdienen met auto's wassen, lege flessen ophalen en limonade verkopen voor de new york state fair, dus toen had ik hun geholpen.
de new york state fair is van 25 augustus tot 5 september, en het is eigenlijk een soort kermis en dan heel groot en ze hebben elke dag artiesten en wedstrijden en veel eten enzo.
voor marinka: bruno mars komt 30 augustus en big time rush 1 september.
vandaag gaan we naar long island want morgen is daar een feest, alleen het is 5 uur rijden dus we blijven daar een heel weekend.
eerst gaan we naar een andere host family, want mijn host mom moet daar een second visit doen, en dat is ongeveer 2 uur vanaf hier en dan kunnen we daar blijven slapen.
morgen ochtend rijden we dan door naar long island, dan is het nog maar 3 uur dus dan hoeven we niet de 5 uur in een keer te doen.
morgen is er dan een bbq en een feest bij een andere iec en dan blijven we daar slapen.
zondag gaan we naar de hamptons en daarna weer terug naar huis.
ik ga nu dus een beetje klaar aan het maken en tas inpakken voor het weekend.

i'll see you soon,

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten