Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

vrijdag 5 augustus 2011

5 augustus 2011

en er is weer bijna een week voorbij
de tijd gaat echt heel sloom hier, dus ik ben blij dat het weekend is, dat betekent dat het dichterbij is dat ik naar school kan, ja dat klinkt misschien best stom, maar voor de rest is hier niet veel te doen al ken je niemand
ik zit hier nu alleen beneden, omdat de rest is werken of nog ligt te slapen,
ik ben altijd super vroeg wakker al weet ik niet waarom
woensdag zijn we naar hun kamp geweest, dat is een heel groot terrein, met bijna alleen maar bos
ze hebben ook een zwemvijver erin me een groot grasveld waar je echt vanalles kunt doen
daarbij zit een huisje, het is oud maar wel super mooi
elk jaar gaan ze daar kamperen, meestal om dan te gaan jagen
ook hebben ze sneeuwscooters en quads, daar zouden we eigenlijk op gaan rijden, maar het regende super hard woensdag dus dat hadden we maar niet gedaan
gistere zijn we naar de mall geweest, kijken of ze mn laptop konden maken, maar dat gaat niet omdat ze dat merk hier niet hebben
dus nu zal ik mn laptop terug naar huis moeten sturen, dat gaat wel een tijdje duren voordat ik die heb dan maarja
ze hebben echt super leuke dingen in de mall, veel leuker als thuis haha
ik heb mezelf wel goed ingehouden met niks kopen vind ik, maar ik moet mn geld sparen
alleen heb ik de dingen gekocht die ik echt nodig heb
gistere avond zijn we bij een vriendin van elizabeth jersey shore gaan kijken,
dat was wel echt super leuk
nu zit ik maar te wachten totdat de rest wakker wordt
vandaag gaan we een boot tocht doen over een meer, als ik het goed heb begrepen
dat was het wel weer voor vandaag

i'll see you soon,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten