Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

donderdag 1 september 2011

1 september 2011

en het is alweer september!
gaat echt snel
het is ook al weer een tijd geleden dat ik wat heb geschreven, dus ik zal weer even wat schrijven
het gaat vooral een foto post worden denk ik omdat ik niet heel veel heb gedaan, vooral omdat ik elke dag volleybal practice had, dat is dus eigenlijk ook wat ik de hele tijd heb gedaan, maar ik heb wel veel foto's
zaterdag hadden we een bbq bij bobbi, mijn iec, dat was wel echt leuk
zondag zijn we naar de new york state fair gegaan en daarna hebben we bij marko film gekeken met een paar vrienden van elizabeth
maandag zijn we uit eten geweest voor katie's verjaardag en hebben we erika's softbal wedstrijd gekeken
dat was het wel zo'n beetje wat ik heb gedaan in het weekend
ik heb straks mijn eerste wedstrijd, eigenlijk hadden we gistere een scrimmage, maar dat ging niet door,
wat ik niet zo erg vond, want dan kon ik naar het bruno mars concert
zondag hebben we door alle gebouwen gelopen en gistere was het bruno mars concert, waar we natuurlijk wel heen wouden en het was echt super leuk!
het was wel echt super druk, was te verwachten maar opzich hadden we een best goede plek
net zijn we even naar school geweest om te vragen voor ons rooster, maar ze hadden mijn rooster nog niet, nu moet ik dinsdag terug komen, wel jammer want ik had wel graag willen weten wat mijn rooster was
het was wel heel raar, want max en sonia hebben al wel hun rooster, terwijl ze geen klassen hebben gekozen wat ze wouden, echt heel raar en van mij hadden ze niks
ze hadden alleen mijn registratie, waar in stond dat ik in 2018 ben geboren, en dus -8 ben wat niet klopt
ik hoop wel dat ik senior kan worden, maar het is echt heel raar, want max is 17, en hij is junior en sonia is 15 en die is senior, dus ik weet niet wat ik ga worden
ik heb wel gevraagd of ik senior kon worden, en ze zou er naar kijken dus ik hoop dat het lukt!
het duurt nog maar een weekje en dan begint school al, ik hoef wel pas op donderdag naar school, dus dat is dan ook maar 2 dagen en dan heb ik weer weekend
mijn school is elke dag van 7:50 tot 2:10 en dan heb ik volleybal practice van 4:30 tot 6:30
dus het valt wel mee
dat was het eigenlijk wel weer, dus ik zal nu nog wat foto's posten

howe caverns, die had ik nog beloofd

howe caverns

howe caverns

howe caverns

new york state fair, boter kunstwerk

new york state fair

new york state fair, zand kunstwerk

new york state fair

new york state fair

new york state fair

bruno mars concert

bruno mars concert

bruno mars concert

new york state fair

new york state fair

new york state fair

new york state fair






dat was het wel weer, ga me nu maar eens klaarmaken voor mn eerste volleybal wedstrijd!

i'll see you soon,

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten