Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

zondag 25 september 2011

25 september 2011

Het is weer een tijdje geleden, het gaat veel te snel, ik heb het super druk dus veel tijd om te bloggen is er niet, volgens mij zeg ik dat ook echt bijna elke keer
door de week ben ik natuurlijk gewoon naar school geweest en daarna naar practice, zoals elke dag
vorig weekend had ik op zaterdag ochtend een wedstrijd, om 10 uur, dus ik moest al om 8 uur op school zijn, wat echt veel te vroeg was
het was wel de eerste wedstrjid dat ik mocht spelen, en we hadden gewoon dus was echt super leuk
al was iedereen harstikke moe
de rest van de dag heb ik eigenlijk alleen maar geslapen omdat ik echt super moe was van school, dat is echt heel vermoeiend want je bent echt de hele dag bezig, 's ochtends rond 6 uur sta ik op, maak ik me klaar voor school enzo en om 10 voor 8 begint school, dan ben ik uit om 5 over 2, ga ik snel naar huis om mijn volleybal spullen te pakken en dan ga ik weer terug naar school en heb ik training van half 5 tot half 7, na training ga ik naar huis om te eten, maak ik mn huiswerk en ga ik naar bed, dat is dus eigenlijk een school dag, heel vermoeiend dus
zaterdag avond zouden we eigenlijk naar t italian festival gaan, maar ik was aan het slapen en ik was super moe enzo dus uiteindelijk zijn we niet meer gegaan
die slaap had ik ook wel hard nodig, want zondag zou een lange dag worden
's ochtends gingen we eerst naar de kerk, en omdat ze hier altijd om 8 uur naar de kerk gaan, moest ik dus weer vroeg op staan
daarna hadden we een fundraiser (dan gaat een sport team geld ophalen voor het team of een goed doel) maar het was van een paar kinderen van katie's school dus daar gingen we heen
deze fundraiser was een pancake breakfast, je ging dan naar een restaurant, betaalde 5 dollar en dan krijg je pannekoeken, het team die het geld ophalen serveren dan de pannekoeken en drinken enzo en daarmee proberen ze dan zoveel mogelijk geld op te halen voor het team
na de fundraiser hadden we de ef meeting, waar een nederlands meisje was, echt super leuk om met haar te praten, in het nederlands natuurlijk haha
zij had het ook erg naar dr zin hier
ook was er een jongen die ik kende van kamp, dus was ook super leuk om hem weer te spreken
op de ef meeting kregen we ook de informatie over de nyc trip, wat echt een super druk schema is
eerst zouden we niet naar de 9/11 memorial kunnen, omdat je daar voor moet reserveren en het gereserveerd is tot en met januari, maar uit eindelijk hebben ze toch nog kunnen reserveren dus daar gaan we wel heen, super leuk
voor de rest gaan we naar de radio city music hall, een broadway show, madame tussauds, central park, time square, top of the rock, new york taxi tour en vrije tijd om te shoppen natuurlijk
dus dat klinkt echt super leuk, dus ik ga zekers!
na de meeting zijn we met jane (max's host moeder), max, matt en cecilie naar jane's zus geweest, die had een nieuw huis gekocht en daar was ze nog mee bezig dus gingen we eerst daar kijken, daarna bracht ze ons naar haar oude huis, wat aan een meer was, waar ze haar eigen boot had en nam ze ons mee op het meer voor een boot tocht, dat was leuk om te doen
daarna gingen we naar taco bell om te eten (probably the best fast food place) en daarna op naar dj tiesto!
wat echt suuuper leuk was, we waren er rond half 8, het begon om 8 uur, maar voordat dj tiesto kwam was er een andere dj, die ook heel goed was en die was al aan het draaien en het was rond 12 uur afgelopen
we zijn dus de hele avond lang los gegaan daar, al waren er bijna alleen maar college mensen, het was ook een college tour, maar dat maakt niet uit want het was echt super leuk
wel was ik pas rond 1 uur thuis, en moest ik de volgende dag weer naar school en had ik het eerste uur gym, geweldig dus
afgelopen week was het spirit week, elke dag was er dan een ander thema en dan draag je kleren in dat thema
maandag was het mix 'n match, dus iedereen had kleren aan wat totaal niet bij elkaar past
dinsdag was het favorite sport team, ik had geen shirt en we hadden die dag een wedstrijd dus ik had mn wedstrijd shirt aan
woensdag was het dress up, iedereen had dus allemaal nette kleren aan
die dag hadden we ook een fundraiser met het volleybal team
we gingen met het team naar friendly's (een restaurant waar de meeste jongeren heen gaan om met vrienden heen te gaan) en daar gingen we dan eten met zn alle
we moesten proberen zoveel mogelijk mensen daar heen te krijgen want wij kregen dan een deel van wat ze verdienen die avond
het was echt super leuk en in oktober hebben we nog een keer een friendly's fun night (zo noemde ze dat) dus dat is super leuk
donderdag was het color day, dan had elke klas een andere kleur aan, seniors waren tye die
en vrijdag was het homecoming, iedereen had dus de school kleuren, black&gold aan
het laatste uur was de pep rally,
eerst moesten alle football spelers & cheerleaders naar het veld,
daarna alle varsity spelers, ik moest dus ook want ik speel varsity volleybal,
daarna de seniors en daarna de rest van de school
de sport spelers waren op het veld, en de rest van de school was op de tribune
ze gingen dan alle sport teams voorstellen, en de genomineerde voor de homecoming king&queen
ook gingen de senior cheerleaders taarten in t gezicht van een paar leraren gooien, geen idee waarom ze dat deden maar dat was wel grappig om te zien
en 's avonds was de homecoming game!
na training zijn we met een paar meisjes naar candance's huis gegaan, en daarna gingen we met zn alle naar de wedstrijd
alleen een beetje jammer dat het regende, maar het was wel leuk
niet dat ik iets volgde van de hele wedstrijd, maar goed
we hadden wel gewoon dus dat is goed!
in de rust maakte ze de homecoming king&queen bekend,
geen idee wat ze daarmee doen
na de wedstrijd gingen we met een hele groep naar candance's huis, wat super gezellig was
rond half 2 waren er alleen nog de mensen die daar bleven slapen
toen zijn we met haar moeder naar denny's (een restaurant) geweest en waren we rond 3 uur terug
dat was echt de eerste keer dat ik in t midden van de nacht naar een restaurant was geweest, echt super raar maar wel echt heel grappig
en er waren ook echt andere mensen in het restaurant die daar aan het eten waren
toen we terug waren zijn we eigenlijk meteen in slaap gevallen omdat iedereen super moe was, en de meeste moesten werken die ochtend daarna
toen ik wakker werd was bijna iedereen al weg, dus toen heeft candance me naar huis gebracht
toen ik thuis was heb ik eerst nog even in mn bed gelegen, alleen ik kon niet meer slapen
en daarna zijn we naar het oktoberfest geweest, waar cecilie, matthias, max en matt ook heen zouden gaan
alleen het oktoberfest was niet veel, dus zijn we met zn alle naar katie's huis gegaan
toen zijn we naar de mc donalds gelopen, wat nog geen 10 minuten hier vandaan is
en hebben we daar een tijdje gezeten
daarna zijn we terug gelopen en gestopt in een speeltuin
toen we terug kwamen duurde het eigenlijk niet heel lang voordat ze terug waren van het oktoberfest en ze de rest om kwamen halen
daarna ben ik dus ook meteen naar bed gegaan omdat ik nog best moe was van vrijdag
vandaag heb ik dus ook goed uitgeslapen
omdat ik niks te doen had ben ik met katie mee geweest naar het oktoberfest
daarna kwam jane en die vroeg of ik mee wou naar een familie dinner dus ging ik met haar mee,
dat was wel super leuk, er was ook een meisje en die speelt ook volleybal, en we moeten donderdag een wedstrijd spelen tegen hun dus dat is echt super grappig
en nu ben ik dan dus weer thuis
moe van de afgelopen 2 maanden en 9 dagen die ik al hier ben,
waar ik een geweldige tijd heb gehad, die ik nooit zal vergeten,
uitkijkend naar de 9 maanden die nu zullen volgen

i'll see you soon,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten