Dag nederland, hello amerika

My High School Year in the USA 2011-2012

maandag 12 september 2011

12 september 2011

ik begin het veel te druk te krijgen en heb bijna geen tijd meer om te bloggen merk ik,
het is al weer bijna 2 weken geleden
waarschijnlijk zal ik wel super veel vergeten zijn over wat ik allemaal heb gedaan in die 2 weken
ik zal proberen verder te vertellen waar ik gebleven was
natuurlijk had ik weer gewoon practice, zoals elke dag
vrijdag avond zijn we wezen mini golfen, dat was de laatste dag dat max in het zelfde gezin was
zaterdag ging hij 'verhuizen' dus toen waren we weer met zn 2e
alleen 2 dagen daarna kwam er weer een meisje bij, ik vergeet de hele tijd haar naam, maar ze komt uit hong kong en haar engels is echt heel slecht
zondag zijn we naar bobbi geweest, want katie moest samen met bobbi naar het gast gezin van dat meisje uit hong kong voor een gesprek enzo
wij bleven bij bobbi thuis met paul, haar man, die zit in het leger, woont in duitsland en was voor 2 weken thuis
toen we daar aan kwamen waren ze bezig met het hooi in de schuur leggen, dus toen hadden we even mee geholpen, wat niet zo erg was
daarna mochten we op de quad rijden, dat was echt super leuk
ze hebben een heel groot gras veld, wat niet echt helemaal plat is en best veel kuilen in zitten, waar we op konden rijden dus dat was echt heel leuk
daarna mocht cecilie (meisje uit denemarken) in de truck rijden en mocht ik mee, het was de eerste keer dat ze in een auto reed dus heel soepel ging het niet, maar het was gewoon op het grasveld dus dat maakt niet veel uit en het was wel leuk
's avonds hadden we nog een bbq bij bobbi en daarna gingen we weer terug naar huis
maandag had ik een keer geen practice, want het was labor day, dus iedereen was vrij
eigenlijk zouden we gaan wakeboarden en waterskieen met matt en max, alleen het regende de hele dag, dus dat ging niet door, best jammer
maar we zijn naar een ozo geweldig chinees buffet geweest, niet dus, het was echt een heel goedkoop restaurant, en katie zei van te voren al dat we daar beter niet heen konden gaan omdat het echt heel slecht was, en jane, de moeder van matt, zei dat ook al maar we gingen er toch heen
zo heel erg was het niet, tot de dag daarna, haha
daarna hadden we nog film gekeken
dinsdag had ik weer wel practice, alleen deze keer was het niet om 9 uur, dus kon ik uitslapen
wel moest ik om kwart over 11 op school zijn voor mijn rooster
de vakken die ik toen had zijn: english, us history, economics, business marketing&ownership, photography, graphic arts, living envoirment en gym
en ik ben een senior! ik kan ook graduation doen dus dat is echt super leuk
en mag mee doen met alle senior activiteiten enzo dus dat is wel super leuk, al zijn sommige klassen wel op junior niveau omdat het anders te moeilijk zou zijn
's avonds hebben we weer film gekeken bij matt en max
woensdag was het de laatste dag van de vakantie
dus alles was een beetje klaar maken voor school enzo, ook had ik mijn eerste wedstrijd woensdag
we hadden gewonnen! al had ik niet gespeeld, maar dat vond ik niet zo erg, want zo goed ben ik nog niet haha
in de avond zijn we weer naar matt en max geweest, daar waren we volgens mij echt elke dag
en donderdag begon school!
we moesten om 10 voor 8 op school zijn, alleen we waren dus al te laat
niet dat dat zoveel uitmaakte, maar dan nog
eerst hadden we homeroom, je moest op een lijst kijken en ze hadden dan klassen en dat ging op achternaam, dus bijvoorbeeld de mensen met een achternaam dat begint met een A&B waren homeroom 1
ik was in homeroom 7, hier begint mijn achternaam met de D en niet met de W
daar kregen we ons rooster en onze agenda en alle informatie enzo
daarna had ik mijn eerste les, wat gym was, waar we dus niks deden dus dat was een beetje zitten en meer niet
daarna had ik photography, wat ook weer allemaal uitleg was over wat we gaan doen dit jaar
daarna had ik u.s. history, wat weer precies hetzelfde was, allemaal uitleg
tijdens u.s. history had ik lunch, lunch is echt heel raar
het is tijdens het 3e block, alleen er zijn 3 lunches
als je op de begane grond zit, heb je 1e lunch, dan heb je dus eerst lunch en daarna ga je naar je klas
als je op de 1e verdieping zit ga je eerst naar je klas, ga je naar lunch en daarna weer terug naar je klas
en als je in de kelder zit heb je eerst je klas en daarna ga je naar lunch, echt heel raar dus
ik heb altijd 2e lunch, dus eerst naar mn klas, dan lunch en weer terug naar mn klas
als laatste had ik graphic arts, wat weer precies het zelfde was, allemaal uitleg en uitleg
mijn school is elke dag om 5 over 2 klaar, dus heel lang is het niet
toen school uit was ben ik naar huis gegaan, omgekleed, spullen gepakt en naar practice gegaan, die elke dag van 4:30 tot 6:30 is
's avonds zijn we weer naar matt en max geweest
vrijdag hadden we weer school en practice en 's avonds zijn we naar matt en max geweest, alweer, wat een verrassing
en toen was het weekend
zaterdag heb ik eerst goed uitgeslapen natuurlijk, ik was best moe van school
's middags heb ik niet veel gedaan
's avonds gingen we naar het irish festival met matt en max, waar niet veel aan was
het enigste wat ze daar doen was eten en drinken, en drinken konden we niet omdat je 21 moet zijn, daar was niet veel aan dus zijn we naar de film gegaan, waarvan ik de naam ben vergeten
gistere waren we eerst naar de kerk gegaan, wat heel vroeg was, want de kerk begint al om 8 uur
daarna zijn we naar applebees (restaurant) geweest voor een pancake breakfast, dat was voor de school waar katie werkt om geld op te halen voor de school
toen we naar huis gingen kwam ze met het idee om naar de niagara falls te gaan, omdat het de beste dag van de week zou zijn
dus we zijn naar de niagara falls geweest
wat ten eerste al niet in de auto paste, want we waren met zn 8e (sonia, hong kong, cecilie, matthias, max, matt, katie en ik), dus zat er iemand op de grond
ik zat op de terug weg op de grond, en het was ongeveer 2 uur rijden, heel comfortabel was het niet
het was ook echt mooi weer, totdat we in buffalo aan kwamen, waar het dus super hard begon te regenen
toen we bij de niagara falls waren, regende het dus nog steeds en het heeft ook de hele dag geregend, al was het nog steeds warm
eerst zijn we naar beneden gegaan, aan de rivier waar je dus 'onder' de watervallen was, en waar je dus ook helemaal nat werd, wat we al waren van de regen maar dat maakt niet uit
daar had je een 'hurricane deck' waar je kon staan, en als je daar stond voelde het als een orkaan, niet dat ik ooit een orkaan heb meegemaakt dus echt weet of het zo is, maar ik geloof het goed
daarna zijn we met de boot geweest, dat noemen ze 'the maid of the mist', je gaat met een boot langs de watervallen, en dat is een hele mist bui van het water van de watervallen, waar je dus ook echt super nat werd en daar begon het dus wel koud te worden
toen we op de boot waren begon het ook nog eens te onweren, niet echt de perfecte dag dus, maar het was wel super mooi om te zien en het was ook echt leuk
's avonds hebben we bij een chinees restaurant gegeten, deze keer was het wel een goed restaurant
vandaag ben ik weer naar school geweest en had ik ook weer practice
ook heb ik mijn rooster veranderd, want bij living envoirment zat ik alleen maar met freshmans (eerste jaars) en ik ben een senior, dus nu heb ik een junior/senior science class
en ook heb ik graphic arts laten vallen, want dat was echt niks en heb ik nu algebra 2/triginometry inplaats van graphic arts, ben benieuwd hoe dat gaat zijn
morgen hebben we weer een wedstrijd, een uit wedstrijd en als we een uit wedstrijd hebben gaat iedereen altijd 'dressed up' naar school, ik heb dus echt geen idee wat ik aan moet, ik heb dus wel een jurkje alleen die kan ik dus niet aan volgens de dresscode van school, dusja ik moet maar iets anders zoeken dan maar
ik ga maar eens slapen, het is al half 12, ik ben echt lang bezig geweest om deze blog te schrijven, maar ik moest toch maar eens wat schrijven voordat ik alles ben vergeten

niagara falls

niagara falls

niagara falls

niagara falls

niagara falls
i'll see you soon,

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten